Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-05, 18:49   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Å stakkar !! Skriver under på det mofe sier om at forstuing ofte er MYE vondere enn å brekke beinet iallefall. I vår familie tror jeg nok vi har en svakhet i våre ellers så tykke ankler. Far, tante, jeg og sønnen min er proffe "overtråkkere". Vrikker foten for det minste. Sønnen min måtte slutte en lovende fotballkarriere på grunn av at leddbåndene er for "slappe". Vi har milevis med støttebandasjer og krykker her i huset. Jeg kan ikke løpe/jogge/hoppe av samme grunn. Og årsaken til at tante falt ned trappa ?? Kan bare gjette jeg.....

Om dere ikke får kommet dere til legen i løpet av helga, så få tak i en støttebandasje og forbind foten så stramt dere kan uten at blodsirkulasjonen stopper (det merker dere fort). Når han sitter hjelper det å sitte med foten høyt. Det er ikke bra for foten å gå med støttebandasje lenge, for da slapper muskelene av og ankelen blir svakere enn før. Men inntil dere enten ser bedring eller får gått til lege......

Hilsen en erfaren forhenværende fotball-mamma

Sist redigert av Nille : 27-08-05 kl 18:50. Årsak: stavefeil
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat