Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 07:16   #669
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Jeg klarte å holde meg helt lavkarbo på 17. mai! Planen var egentlig å spise det jeg hadde lyst på, uansett om det var høy- eller lavkarbo, men det gikk ganske så greit å holde seg til lavkarbo!

Frokost ble en boks tunfisk og litt seterrømme kl. 05.00, deretter var det et par kopper kaffe i sekstia før lunsj klokka 10.45. Det var koldtbord, og det ble servert mye fint lavkarbovennlig, blant annet laks, eggerøre, spekemat og skinke. Masse brødmat og frukt også såklart, men jeg hadde ingen problemer med å holde meg unna Senere ble det to nyasparges på besøk ( ), og så vandret vi rundt en stund og prøvde å finne en restaurant som ikke var fullbooket. Det gav vi opp, så dermed ble det reprise av NRK-sendingen med en halv flaske Jacobs Creek Shiraz Rose på hver og to lavkarbo-pølser Pluss masse av lavkarbo-kaka jeg lagde 16. mai da Og sannelig har det ikke hjulpet på vekta - snikveiing i dag viste 83.3, bare 200 gram igjen til jeg er tilbake der jeg var før forrige ukes høykarbo-utskeiing

Dagen i dag skal tilbringes på lavkarbotoget så godt det lar seg gjøre, men med øving til praktisk prøve, venninnebesøk, restaurant og kino blir det spennende å se hvordan jeg får det til

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat