Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-11, 21:34   #13
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Dyrt med lavkarbo?

Men godteriet, brusen, brødet, bollene og potetene og alt det andre du spiste før var ikke gratis det heller? Jeg spiser mye egg, noen ganger 2 kjøtt/fiskemåltider om dagen, men vanligvis ett - om jeg spiser to er det gjerne rester fra gårsdagens middag til lunsj.

Ica har ofte 40%-uker, da er det gjerne 40% rabatt på alt fra Findus en dag (da fyller jeg opp fiskeskuffen i fryseskapet med laks og annen ren fisk), 40% på frukt og grønt en dag (kjøp masse blomkål, broccoli og squash og forvell og frys ned! Purreløk deles smått og has på et tett glass og settes i fryseren - holder seg i evigheter!) og 40% på alle pølser fra Gilde. Jada, vi spiser litt pølser også vi...

Egg har vi kjøpt direkte fra bonde, men nå har han visstnok lagt ned driften pga nye EU-regler.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat