Deanna: kjenner den følelsen.. Godt å komme under 90 Jeg har ikke veiedag før i morgen, å d er vel egentlig det som er grunne til at jeg faktisk ikke har syndet idet heletatt i dag. Er KJEMPE STOLT av meg selv.... ikke engang ei tygge me kake eller is eller noe "ulovlig". Stor klapp på skulderen til meg selv Viljestyrken hadde nok ikke vært like sterk om jag hadde hatt veiedag i går... Kommer tilbake i morgen me endelig 17mai vekt.. å har jeg ikke nådd målet så har jeg allikavel seiret for jeg har gått ned 7 kilo til nå, men syntes ikke jeg var fin i den nyinnkjøpte 17mai kjole...... Jeg var RÅLEKKER om jeg skal si det selv Følte meg skikkelig vel i dag å d er d lenge siden jeg har gjort i tettsittende fin kler.... Hengemagen har alltid vært der og "ødlagt" alt. NÅ ER DEN BORTE... har selvølgelig bra me mage enda men den er ikke så ruvende lenger.... Gleder meg til siste helga i juli, da skal vi i bryllup og jeg har tenkt å bruke samme kjole da, men håper jeg kan sy den inn da håpe håpe...