Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-11, 20:19   #38
millah
Seniormedlem

millah sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 49
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: 50 i bmi, gravid og på lavkarbo

Det hørtes grusomt ut med både bekkenløsning og låsning, Cyan! Jeg skjønner at jeg slapp billig unna forrige gang jeg var gravid. Vel, jeg får prøve å holde meg aktiv og spise lavkarbo, det funker i alle fall så langt! Håper at jeg slipper de verste komplikasjonene.

Tusen takk for de gode ordene, Dolsi, vi gravide har en tendens til å bekymre oss både for det ene og det andre, og da er det godt å høre om andre som får det til! Håper jeg klarer å begrense oppgangen, akkurat som du! Jeg er ikke så altfor redd for å miste noen kg nå i starten av svangerskapet, så lenge jeg ikke tar av i Nutrilett-fart. Det kan jo umulig være bra.

Vel, i dag har det sneket seg noen karber for mye inn i kosten, da. Så det er i grunnen ingen fare for at jeg vil ta av for fort! Men... Det er jo 17. mai!!! Lunsj hos svigers og thaimat om ettermiddagen samt en god dose hjemmelaget sjokolade... Jeg klarte i alle fall å styre unna isen og pølsene! Og jeg fikk jo tråkket litt rundt omkring. Kunne vært verre!

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat