Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 14:17   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Fløte eller skummet melk i kaffen?

Opprinnelig lagt inn av Cilli, her.

Tusen takk for svar, begge to. Fløte eller laktoseredusert melk......Prøver kanskje med fløte først. Leste akkurat nå at det ikke er så lurt å spise sodd på 17. mai. Det blir visst for mansge karber fra gulrota og kjøttbollene......Men jeg bare MÅ spise litt for ikke å være uhøflig.... Blir jeg satt langt tilbake, tror dere som har erfaring?

Det spørs jo på hvilket karbonivå du ligger. Er målet å være i ketose, så er kanskje ikke sodd det beste, men jeg vil påstå at det er langt fra det værste du kan spise på 17.mai.
Ha med deg lavkarbobrød/rundstykker som du kan spise til og vær mer eller mindre mett før du skal spise så du ikke spiser for mye.

Husk at du går nok ikke ut av ketose om du en dag spiser 40-50 g karbo, det kan være at du samler litt vann, men det forsvinner fort.
Skulle det allikevel bli "for mye" karbo den 17, kutt ned på fettet og fortsett med LCHF den 18. Med mindre man går helt bananas i is og kaker, så er kroppen i ketose igjen i løpet av natta.

Ha en god 17. mai!!
Alle sammen !!!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat