|
Sv: Klær og kropp
Jeg har også brede hofter, stor rumpe og ganske massive lår. Dongeribukser kan være vanskelig, men jeg har funnet noen som fungerer for min form (og som er tilgjengelig med korte bein også, som er en ønskedrøm for meg): De som heter EASE på Lindex sitter ok på meg, og av litt mer kostbare ting er det verd å sjekke ut Levis sine Demi Curve/Supreme Curve-serier. De har dem på Carlings og Levis-stores, i alle fall. (Og de buksene finnes også i varianter med rett legg, ikke stramme hele veien.) Har også funnet noen på Kappahl som fungerte bra. Med en sånn kroppsform synes jeg det er best å styre unna skinny-modeller med kjempelavt liv, jeg vil heller ha høyt liv og rette bein eller bootcut. 
Det er veldig befriende å kunne velge klær nå, og ikke måtte nøye meg med det "minst stygge" fra stor-avdelingene her og der. Nå har jeg aldri vært så stor på overkroppen at jeg ikke kunne handle topper og sånt i normalavdelingen, men det er jo forskjell på oss - skulle gjerne vært litt mer barmfager, jeg. Nå har jeg krympet til 40/42 (30") på underkroppen og 36/38 på overkroppen, og synes ikke lenger det er så vanskelig å handle ting som passer - men jeg husker hvor fælt det var, spesielt med bukser...
|