Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 10:49   #21
xRainx
Medlem

xRainx sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
xRainx er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Huff, ja er sjelden jeg finner noen fine klær på stormoteavdelingene. Og så synes jeg det er grusomt flaut når folk ser meg der.
De klærne der er som regel enten veldig grå og kjedelige farger, eller digre mønster som ser merkelig ut på meg - og som Cyan sier.
Og så ser jeg lengselsfult på de andre avdelingene med vakre, fine og tøffe klær, og ser desperat på størrelsene som det KAN finnes noe for meg.
Vivikes har nydelige klær som passer meg fint, men har ikke turt å prøve bukser, for der sliter jeg med bakdelen min. Jeg venter til jeg passer inn i mål-buksa mi (ei bukse jeg har som er alt for liten for meg, eller hvertfall var det. Nå går den på men kosehåndtakene popper ut. Litt til nå!).

En annen ting er at jeg har lange bein (hvertfall ifølge moten siden jeg ofte finner bukser som er aaalt for korte). Klær er så usedvanlig vanskelig å finne fram til, det finnes jo ingen grei passform! Noen bukser er kjempesmal rundt livet men digre rundt hoftene. Noen er motsatt. Noen er kjempestramme på leggene. Noen er digre på leggene og stramme på lårene. osvosvosv.

Topper har jeg av og til vanskelig med å finne fordi jeg er barmfager. Men finner som regel det jeg vil ha. Jeg kan av og til finne klær på ungdomsavdelingen (hvis det er i strl 42). Men det er ikke så altfor ofte, siden de har ganske små strl'ser.
Og så er det hva jeg vil vise og ikke vise. Kan ikke ha sånne med bare armer, da må jeg ha noe over overarmene. Og at det ikke sitter klistret til kroppen, men heller ikke for baggy.

Og jeg har en spesiell stil. Jeg liker ikke ting med masse farger på en ting. Vil som regel ha ensfarged, eller noe med tøft design på. Jeg elsker dødningshoder på, og ting som er urbant eller røft.
Og noe som jeg drømmer om, er dongeribuksene til Crazy Age.

Bare jeg går ned noen størrelser til, så kan jeg shoppe meg gal på de buksene

xRainx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt Lindberg, litt tips fra andre og litt egenkomponert. Svar med sitat