|
Sv: Klær og kropp
Jeg kjenner meg også igjen her! Sukk, jeg er så lei av å måtte kjøpe de klærne som passer meg, ikke de jeg syns er finest... 
Jeg er 42 i bukser og 38/40 i overdeler (da snakker vi om H&M-størrelser, ikke BikBok-størrelser...). Er stor over hofter/lår/rumpe og syns selv jeg kler best noe stramt nedentil, som tights for eksempel, og en lang a-formet overdel, som Antoinette6 skriver. Viktig at overdelen ikke er veldig vid øverst, da blir det telt og jeg ser større ut enn jeg er. Den må være kroppsnær over brystene og så vide seg ut under. Empire-liv heter det tror jeg, el noe sånt.
Men jeg drømmer om å være fin i singlet (haaater overarmene mine), og å kunne gå i jeans og en kroppsnær topp uten å måtte skjule rumpen min
Kanskje litt off topic her, men jeg drømmer også om at mannen min skal synes jeg er sexy Ikke bare tenne på meg fordi han er glad i meg og jeg er mora til ungene hans, men fordi han virkelig syns jeg er hot. At min fasade (rumpe) skal føre til litt dyrisk begjær hos min bedre halvdel...