Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 18:59   #27
millah
Seniormedlem

millah sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 49
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: 50 i bmi, gravid og på lavkarbo

Jeg skjønner at jeg må prøve de knekkebrødene, ingen tvil om det! Ellers har jeg sjekka dagens meny på diett.no. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke fordelingen jeg får fram, men det er i alle fall tydelig at jeg har lært meg å spise mer fett.. Skal prøve igjen i morgen, da har jeg kanskje mer kontroll over mengdene osv.

Frokost: 100 g stekt Laks, eggesalat, salat, tomat og agurk.
Mellom: Kaffe latte - tok to slurker, sørens irriterende at jeg ikke liker kaffe lenger! Men greit at jeg ikke får i meg for mye melk, da.
Lunsj: Salat, tomat, agurk, bittelitt mais, hermetisk kalkun, fetaost i olje, grønne oliven, hvitløk. Snavla to store jordbær før jeg fikk tenkt meg om.
Middag: Lasagne med mindre (fullkorns-)plater, tomatsaus (mannen hadde kjøpt ferdig glass! Usj!) med creme fraiche, ekstra mye svinekjøttdeig og kyllingkjøttdeig, kidneybønner, litt mais, sopp, fetaost, ost. Servert til litt salat, agurk og paprika.
Kveld: Har ikke helt bestemt meg for hva det blir. Er god og mett i dag, så kanskje jeg klarer meg uten mer?

Har forresten fått traska og gått litt denne helga. Energien begynner så vidt å ta seg opp igjen. Håper jeg!

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat