Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-05, 10:16   #11
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av clueless

Har gått ned 30Kg siden januar, skal ned ennå 20-25Kg. Håpet er å veie rundt 55-60Kg. Blir happy da Har begynnt å få litt løs hud på magen, den begynner å ligne en elefanrompe (bokstavlig) eek:

Vekten min har nå stagnert litt rund ca.78Kg, er det noen som har noen veldig gode råd på hvordan man skal få det til å rikke seg igjen. Tror egentlig jeg spiser for lite i forhold til det jeg trener. :

Gratulerer med kjempeflott resultat Clueless!
Det er litt vanskelig å gi noen råd om hva du skal gjøre for fortsatt vektnedgang uten å vite hvilken teori du har fulgt. Får du i deg nok grønnsaker,proteiner, fett og drikker du nok?
Hvor lenge har du forresten stagnert. Det er helt vanlig at vekten står stille i kortere eller lengere perioder. Kroppen må få tid til å endre seg underveis, så en går gjerne ned i omkrets selv om vekten står stille.
Men du, hvor høy er du ,- 55 kg er jo svært lite!
Lykke til videre!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat