Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 07:04   #48
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Ned til Sankthans!

Opprinnelig lagt inn av madamode, her.

ser jeg må skrive opp vektgangen også...

uff, liker ikke vekta jeg - og i hvert fall ikke å vise den "frem"

Nei, du er naturlegvis ikkje nøyddt til å skrive opp kilo (men endringane er jo litt greit å ha med da, kor mykje du går opp eller ned). Du vel sjølv kva du er komfortabel med. For å seie det slik - det er betydeleg lettare for meg å innrømme no at eg ein gong vog 130 kilo og har gått ned over 30 av dei, enn det ville vere å seie eller skrive det svart på kvitt den gongen eg stod midt oppi det (no way!!).

Men på den andre sida trur eg det kan styrke deg også. Det er faktisk du som har kontrollen her. Du har ingenting å skjems for, og det er ikkje vekta som eig deg eller definerer kven du er sjølv om ho er litt over det ho "burde" vere. Eg trur vi får eit litt anna forhold til det om vi klarer å ta det ut av det "hemmelege" rommet og ut i det fri, det er litt nifst og ekkelt, men på ein merkeleg måte så tynger det mindre likevel.

Om det no ga noko meining...

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat