Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 00:48   #66
Marte83
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Psmf

enkel og grei innføring i psmf
Lenke er fjernet da vi ikke ønsker fokus på Psmf her inne, Georgine moderator
går selv på denne for tiden.. men har økt litt i fett inntak.. ellers blir maten veldig tørr.. er vanskelig å få i seg så mye proteiner uten å drikke noen proteinshaker i tillegg...
gikk ned en del i begynnelsen.. så stoppet det opp.. da karbet jeg opp en hel uke men fortsatte å telle kaloriene.. men la meg på 2000kcal om dagen.. og så begynte jeg igjen.. så starta vektnedgangen igjen..

tror ikke lenger jeg kan kalle det jeg følger for psmf lenger akkurat.. det var for tøft.. og for min del gikk jeg ikke noe mere ned av å spise lite fett kontra mye, for ikke snakke om at maten smakte ganske så tørt, bruker mere olje til steking, men er fortsatt forsiktig... og å ligge på 1000kcal om dagen var bare tull, hvertfall om man er glad i å trene (som jeg er) så nå ligger jeg på ca 1400kcal om dagen.. lagt til mere fett.. og det funker for meg hvertfall.

Men lykke til om du førsøker deg på den. fortell hvordan det går

(synes ikke det er no vits i å rakke ned på denne kuren, den er ikke no dårligere en disse andre pulver/shake lavkarbo kurene som har egne tråder her inne synes jeg)

Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!

Sist redigert av Georgine : 15-05-11 kl 13:27.
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat