Tråd: Fristelser!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 23:16   #20
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Fristelser!

Opprinnelig lagt inn av xRainx, her.

Jeg bestemte meg for å ha en snopkveld med sukkerholdig brus og smågodt, og handlet inn. Men etter en slurk av brusen og en bit av godteriet ble jeg kjempekvalm, og er det ennå. Jeg som ELSKER godteri! Synes det smaker for sterkt og for søtt - ikke minst kvalmende. Så godteriskålen kunne jeg bare sette bort (men får ikke lov, samboeren min får hvertfall kose seg).
Så merkelig og rart at det har forandret seg så fort! Kanskje samvittigheten spiller inn, at det er mentalt også. Men litt trygt, for siden jeg har fått en litt dårlig erfaring på godteri så kanskje jeg holder meg mer unna det og søt-suget heller går over på noe sunt!

Synes babybel er dyrt! Men kjøpte meg det likevel, er så godt å bare hente en å gnage på når jeg ser en film. Samboeren min så rart på meg, henta seg en selv og syntes det ikke var så verst. Jeg påvirker andre rundt meg!

De andre tipsene skal jeg skrive opp på et ark og henge det på kjøkkenet, så har jeg litt mer tips tilgjengelig.

Tusentusen takk alle sammen! Dere er herlige!!!!

Så godt da!
Det er akkurat dette som skjer hver gang jeg planlegger høykarbodag også! Kjøper det jeg tror jeg har lyst på, spiser 1 bit og er møkklei og vil ikke ha mer Lavkarbo er kjempekjekt! Hadde ALDRI trodd jeg hadde greid å la noe godt få stå i fred!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat