|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Så lenge du har vært gravid og har hatt bekkenløsning, kan du få det igjen nær sagt når som helst!
Jeg sliter 3-4 dager hver eneste gang jeg har mensen! Går helt opp i "limingen" og tåler ingen ting før bekkenet sier tydelig i fra!
Men dersom dette er første gang siden siste svangerskap, hadde jeg nok tatt en gravitest, ja! Første svangerskap merket jeg pga at jeg ikke kunne ligge i solarium- sengen mer!
Takk for svar, men jeg er nok ikke gravid, det må man ha sex for å få til og her er det er par måneder siden sist Jeg aner ikke hvor dette kommer ifra og det har ikke vært så ille før som det har vært de siste dagene og det er først nå jeg vil kalle det bekkenløsning, før var det mest ubehag i halebenet. men jeg merker at jeg får mer og mer vondt i knærna også og det føles ut som de glipper ut av ledd av og til. Jeg tror ikke de gjør det, men det kjennes slik og det er veldig veldig vondt. Jeg bærer på sønnen min hver dag og han er 12kg, noe som er alt for tungt for meg når jeg har for mye av meg selv å bære på også, så jeg aner en mistanke om at smertene og ubehag kommer av overbelastning på leddene. Ryggen henger seg opp oftere og oftere også.
Jeg tror jeg er i nærheten av eggløsning også og jeg har hørt at man kan kjenne en slags bekkenløsning da også, så det kan ha en sammenheng med det også 
|