Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 16:35   #318
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av hannedt, her.

jeg er her jeg, men må innrømme at jeg blir litt demotivert av å gå inn her og se "alle" som går ned så mye i vekt, her går det veldig i rykk og napp, nå er det bare 5,6 kg siden 4 mars, kjedelig... Jeg er i ketose ifølge stix. Kan være det at jeg har begynt å gå turer i det siste som gjør at det stopper opp, at kroppen bytter ut litt fett med litt muskler.

Jeg sliter med å få i meg nok mat jeg, blir så fort mett og matlei. Skal prøve å stappe i meg mer mat nå i helga, prøve å få opp inntaket. Evnt begynne å følge noen ukesplaner for å være sikker på at jeg får i meg både nok fett og nok mat. Er det noen flere som sliter med å få i seg mat/matlei?

Sitter og venter på pakke fra iherb nå, den ble sendt for ti dager siden, gleder meg til å få pakke!

Jeg har gått ned en kilo på 1 mnd nå. Jeg var i danmark og la på meg 3 kilo på tross av at jeg spiste merriktig lavkarbo der en her.. Fly forbanna og forstår ikke hvor det gik galt men har nå tatt av meg de + en kilo=) Så nei det er ikke bare du som er lei og deppa for nedgangen..

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat