Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 15:19   #7655
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

oi.. Tror ikke jeg er gravid nei, men den tanken har jeg ikke tenkt engang. Jeg hadde bekkenløsning under svangerskapet sist og jeg kjenner igjen det sterke ubehaget i leddet mellom lårbeinet og bekkenet, akkurat som om det løsner og er det stråler i både bein og rygg. Ganske likt bekkenløsning og har hatt det i en 2 dager nå..

Så lenge du har vært gravid og har hatt bekkenløsning, kan du få det igjen nær sagt når som helst!
Jeg sliter 3-4 dager hver eneste gang jeg har mensen! Går helt opp i "limingen" og tåler ingen ting før bekkenet sier tydelig i fra!

Men dersom dette er første gang siden siste svangerskap, hadde jeg nok tatt en gravitest, ja! Første svangerskap merket jeg pga at jeg ikke kunne ligge i solarium- sengen mer!