|
Sv: Togtråden!
Vil bare gi deg en og lykke til olive oil, har ikke så mange gode råd å komme med.
Selv har jeg tilobragt litt lang tid i sovevogna i formiddag, sovnet ikke før i 4-tiden i natt, men la meg til anstendig tid. Har bare blitt værre og værre denne uken, så spørs om det ikke blir sovetablett i kveld, bare det at jeg da er så inn i hampen trøtt på morgenen.
Ellers har det blitt en tur i lesevogna, først med eksamenslesing, så i "bedre uten brød". Motivasjonen er større for å lese om lavkarbo enn til eksamen, fryktelig dumt, det kan jeg ta igjen om en drøy uke... Men den boken ble litt tung for meg, har noe med formen å gjøre, for jeg har litt grunnleggende fysiologi kunnskaap og burde ha gode forutsetninger til å forstå det som stod der...
Nå er det livat med barnebesøk, mens storesøster er ute på sykkeltur. Synes det er litt skummelt med 8-9 åringer alene på sykkel, men alle andre får lov her, så da er det vanskelig å si nei. Hun er faktisk ganske flink, men tenkte i utgangspunktet som de gjør i skolen jeg, er det slutten av 5. eller noe sånt? Kanskje bare litt overnervøs, rart det å skulle gi slipp på de små...
|