Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-11, 12:17   #601
Olive Oil
Medlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvem av dere eier boligen da? Om det er du som pakker du bare klærne hans i en bag, setter den utenfor døra og skifter lås.

Om dere leier så flytter du bare og lar ham sitte igjen.

Om dere eier sammen blir det jo litt vanskeligere dersom han både nekter å kjøpe deg ut og å flytte.

Vi leier, men det er ikke så lett for meg å bare flytte. Leiemarkedet er sprengt her i byen, og med tre barn er jeg nødt til å ha minst tre soverom. Finnes ikke noe sånt under 12-14000 i mnd, og det har jeg ikke råd til alene. Her er det billig husleie, og jeg hadde fint klart det. Vi hadde et brudd i fjor, og han sa han skulle flytte fordi det er mye lettere for ham som ikke trenger så stort. Han fikk seg leilighet, men da overtakelsesdatoen kom, lot han glatt bare være å flytte. Anstrengte seg som bare fy for å få meg tilbake, og var supergrei i to-tre måneder. Jeg gikk på limpinnen og trodde virkelig han hadde forandret seg. Altså, han ble værende her, men det varte jo selvfølgelig ikke lenge. At jeg kunne være så dum!

Jeg har et par ganger prøvd å få igang samtale om dette, men han blir bare sur og sier at da får jeg flytte. Han vet jo at jeg ikke har råd til det.. Litt fastlåst kan man si.

Går greit i perioder, men det er jo litt bittert å ha satt seg i en slik posisjon. Jeg er ikke SÅ gammel, og burde vært i en god periode i livet nå sånn forholdsmessig sett, synes jeg. Savner å føle meg satt pris på, og er lei av å sove på sofaen.

Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat