|
Sv: 50 i bmi, gravid og på lavkarbo
Godt at det ikke kommer ekstra utgifter der i alle fall. Det blir nok framover, tenker jeg! 
Usj. I dag er jeg faktisk litt uggen. Ikke direkte kvalm, men litt ute av lage, rett og slett. Det henger kanskje sammen med at jeg skeia ut i går. Mannen og jeg gikk ut og spiste om kvelden, og selv om jeg droppa potetene, kan jeg tippe at det var mel i sausen. Og til dessert valgte jeg jordbærsalat, og den hadde nok litt sukker på... Dessuten tok jeg noen never popcorn da jeg kom hjem.. uffda. 
Det ble vanskelig å finne frokost i dag. Jeg hadde mest lyst på brødskive! Vel. Makrell og sardiner frista lite, selv om jeg skulle fått i meg litt fiskefett. Jeg tenkte på å lage meg en frokostshake av bær, linføolje og proteinpulver, men orka rett og slett ikke. Til slutt ble det en salat med egg, kalkunpålegg og fetaost i olje. Nå håper jeg bare at jeg klarer å holde kosten noenlunde ok gjennom dagen! Tulla og jeg skal rusle til byen, og blant annet se om vi finner strømpebukse til 17. mai. Det kan sikkert bli en utfordring å finne en grei lunsj i byen, men jeg skal prøve!
Ha en finfin lørdag!