Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 22:34   #589
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Hei, i dag har jeg faktisk en litt sånn meh dag og har prøvd å ikke tenke på diett og lavkarbo, men søren så har ALT jeg har spist vært lavkarbo.... merkelig med det, vanene er visst godt innøvd. Var til og med på restaurant og forberedte meg på en pastasalat, men det var tatt av menyen og byttet ut med en cæsarsalat som innehold salat, bacon, kylling, parmasan, en god godkjent saus og med brød da. Brødet ville guttungen ha og dæven så var resten lavkarbo også :P Jeg tok en islatte til (usukret) og den tror jeg hadde en del karber i, men jeg mener den var grei allikevel for jeg har hatt ketosevondt i hodet i hele dag. Spent på vekta i morgen..

Nå er jeg ikke den som ønsker å stå fram så veldig mye helt enda her om hvem jeg er da det ligger mer intim info her enn på f.eks bloggen min (da tenker jeg vekt, bmi osv) men jeg vil bare dele ett innlegg fra bloggen min om i dag. Det er jo fredag den 13. i dag og jeg forventet uflaks, men det skjedde ganske så mye uventet. Leses HER for de som vil
De som da kjenner meg igjen, vil jeg gjerne høre ifra så jeg vet hvem som vet hva.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat