Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 21:26   #1
MrMe
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2011
MrMe er på en erverdig vei
Question

Starte på ketolysekur?

Hei alle sammen,

Tror jeg kan trenge noen råd og innspill. Jeg er en mann i midten av trettiåra som har kommet til den erkjennelse at jeg må gjøre noe med vekt og helse. Er 192 cm høy og veier ca 137 kg, så BMI'en er sky high. For 5 år siden gikk jeg ned over 20 kg vha vektklubb i VG og intens trening. Det jeg husker best fra den tiden var at jeg var treningsgal og SULTEN hele tiden - men jeg vet jeg aldri før har følt meg bedre. Uansett, det gikk som det måtte og kiloene kom snikende på pluss litt til (ikke bare dere damer som har den der gitt :-) ) Har prøvd å øke treningsmengden nå også, men forskjellen nå og da er at jeg har blitt tobarnspappa på veien, samt fått en mye mer krevende jobb - så det er vanskelig for å få ting til å henge sammen med jobb, familie og andre forpliktelser.

De jeg lurer på er:
1. Noen som har erfaring med ketolysekuren i et miljø med utstrakt møteaktivitet og lunsjer\servering?

2. Legg på 60-70 reisedøgn i året, er det mulig å holde seg til ketolysekuren når man er såpass på reise. Både inn og utland?

Jeg er veldig motivert, men de punktene over står og blinker kraftig i et blått lys!

Innspill og råd mottas med stor takk!

MrMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat