Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 19:43   #269
trultemamma
Medlem

trultemamma sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 46
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

1-1,5xkg med proteiner ja, de magiske tallene som vi må huske er 75%fett 20%protein 5% karbohydrater.
Har du lest boken snuppa? Dersom du ikke spiser mye fett så spiser du ikke ketolyse, da må du prøve en annen retning. Ketolyse er for de som må gå ned minst 10-15 kg og er en slankeKUR ikke en livsstil.
Hvor lenge har du holdt på (og fulgt dietten helt) og hvor lenge har du stått stille? Det står noe i boken om noen tiltak dersom du har stått helt fast en stund. Men ikke la deg demotivere av de som mister mye vekt, de med mest å miste går ned fortest (ikek sant for meg da :P ).

Og da skal jeg forsøke å legge inn data på diett.no, synes det er innviklet. Jeg SKAL klare det. Er kvitt søtsuget (for det meste) og savner ikke brød, pasta og chips. faktisk! Utrolig nok. Nok fett ja, hvordan gjør dere det? Ikke så lett å spise salater, egg og bacon, kylling/svin med sauser og kaffe med fløte, tenker at det må være nok fett? Kanskje det er for mye.

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Du legger ikke på deg av fettet, hvis du ikke spiser mye karbohydrater da og det gjør du sikkert ikke. Hvis du spiser for mye fett, får du fettdiare, så det gir deg en god pekepinn på om du spiser for mye fett. Jo mer fett du spiser, jo mettere blir du og vil da spise mindre mengde. Det er fordelen med dette kostholdet, at mengden fett justerer appetitten.

Tusen takk for tips, jeg skal forsøke å få inn mer fett gjennom hele dagen.

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat