Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 12:32   #252
Cirius
Juniormedlem

Cirius sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Cirius er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Her går det så det suser med allesammen ser jeg

Ang hvor kjapt man faller ut av ketose aner jeg ikke, her har stixa vært lilla siden dag 2 eller 3. Har unnet meg både pepsi max, brukt litt sukrin i ting jeg har laget samt spist litt 70% mørk sjokolade disse ukene, men ser ut til å holde meg i ketosen.

Ang mat, så føler jeg det går greit om dagen, har en liten mistanke om at jeg muligens får i meg litt lite fett, men har bare ikke lyst å begynne lege inn alt på diett.no, ser for meg det blir tidkrevende. Var med i vg vektklubb i fjor og gikk skikkelig lei av å veie og måle alt jeg skulle lage. Så så lenge jeg har nedgang vil jeg prøve å la være.

Godt å se at det ikke bare er her ånden regjerer, har innimellom forferdelig ekkel smak i munnen. Kankje jeg også må gå til innkjøp av frisk pastiller..

Nei, nå er det kylling til lunsj her, sulten etter å ha gått 5km i skogen med jentungen på 2 år i bæremeisa.

Ha en fin frdag allesammen, og ikke minst en riktig god helg. Her står arbeidshelg for tur, skal jobbe 5 dager i strekk nå, så blir ikke mye 17.mai feiring her.

1. delmål -7 kg (Fullført )
2. delmål -12kg
Cirius er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg litt frem Svar med sitat