Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 10:46   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig mage og kvalm?

Veldig vanlig - se på det som avvenning og se for deg "sukkeret" forlate kroppen din Det er hjernen din som skriker etter lett tilgjengelig næring - fordi kroppen din ikke har kommet ordentlig i gang med fettforbrenning enda Prøv og spis så mye lavkarbomat som mulig - innbiller meg det er lettere for kroppen og bruke tilført fett enn kroppsfett de første ukene

Ikke stress, ikke legg store planer, ikke tren hardt, drikk godt med vann, spis - og prøv og hold deg opptatt med og planlegge ukene som kommer istedet. Vær obs på at du kan bli litt surrete... faren min glemte alle varene på båndet etter å ha betalt TO dager på rad den første uken hehe...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat