Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 09:10   #581
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

takk for gode ord alle sammen! Dere er kjempeherlige Jeg er ikke helt uskyldig jeg heller føler jeg, pga angsten så har jeg noen enorme intimsoner og det er tider hvor jeg ikke takler å være i et rom dersom både han OG guttungen skal være der sammen med meg, særlig om jeg må konsentrere meg eller tenke mye der jeg er, f.eks på kjøkkenet mens jeg lager middag. Da kommer det nesten en form for klaustrofobi og panikkangst med pustebesvær så jeg MÅ kommer meg ut av rommet asap.
Så det hender at jeg kjefter de huden full bare fordi de vil være i samme rom som meg og jeg forstår at det er sårende å få høre,og dette gjelder da også selvsagt klemmer og nærkontakt (ungen har jeg ingen problem med der!) så det at det kan ta noen uker mellom hver klem er nok med på dette også. Vi bare bor sammen i de tidene. Men igjen så er ikke han en klemmer heller, ingen av oss er særlig flinke med nærkontakt på noen måte, så i dag tidlig før vi hadde stått opp så la jeg meg inntil han og ga han en klem og strøk han på ryggen, etter det så sovnet jeg igjen, han sto opp for å ordne seg til jobb og psykolog, men han kom inn på soverommet før han dro for å si hadet, og det virket som han var i mye bedre humør. Jeg har merket tidligere netter hvor han var sur, at når han sover så legger han seg heltt inntil meg i søvne og holder rundt meg, så jeg tror han trenger en del nærkontakt fremover for å få fikset dette og det tror jeg jeg trenger også. Men det blir liksom ikke til at vi finner tid til det da begge er utslitte av hverdagen.

PS.
Han påpeker selv at moren har blitt helt gal etter at Lukas kom til verden også, så dette er noe han også ser og prøver å få henne til å slutte, og vi har prøvd! flere ganger! Det har skjedd at sambo fikk nok og kjeftet på henne så hardt at hun ble stum, og hun er en som babler om alt mulig og har noe å si til alt. Men tingen er at etter å ha fått huden full sånn så går det 2-3 dager hvor hun holder seg unna, og så kommer hun tilbake som om ingenting har skjedd og oppfører seg helt likt. Like irriterende og dominerende. Hun lærer aldri på en måte, det synker ikke inn, og hun ser ikke egen oppførsel.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat