Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 09:06   #248
whynn
Medlem

whynn sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 38
whynn er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Euphita, her.

Holtapp: håper tickeren din ikke er rett. Står at du har "gained" 2,8 kg, vil vel tro du heller vil ha "lost" Bra du føler du har kommet greit inn i kuren

Jeg har hatt en dårlig dag på matfronten. Så dårlig at jeg ikke tør legge den inn på diett.no....
Tenkte bestille noen Atkinsbarer på iherb, men da måtte jeg jo vite hva som smakte godt. Dermed kjøpte jeg 3 stk på butikken idag og *kremt* hvor ble de av

Er i ketose enda, men jeg aner ikke hvor fort man kommer ut av ketose. Noen som vet?

Ny dag i morgen, og da skal jeg være flink jente

forrige runde jeg hadde hadde jeg vært i ketose jevnt i 6 uker.. var ute å gikk, grusomt sulten. prøvde meg på en Atkindsbar (såå fornøyd, smakte sjokolade og var bare 2,6 karb ca) men neida.. Rett ut av ketosen!

å det samme gjelder søtstoff som sukrin å sånn. vet vi er veldig forskjellige på det område.. men tips til dere som ikke har vært borti det før så bør dere prøve dere frem forsiktig.. jeg kan nemmelig ikke bruke det.. !

men jeg er blitt en racer på Gele av fun light saft med fløte på! ;p )

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat