Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 00:14   #579
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

hm! mens jeg skrev forrje innlegg så gikk han stille å la seg, han sa til og med god natt! helt utrolig.
Han forklarte også at han skulle til psykolog i morgen, håper det løser noe, men av erfaring så vet jeg at han blir enda mer stille etter å ha vært der. Uansett så er det lov å håpe!

hmmmmrgh hvor blir det av sommermorgenen min med dugg og te? Den hadde vært yppelig nå!

kjære deg regret, nå har jeg lest meg litt opp her(har det litt travelt akkurat nå for tiden) forstår at han nok har problemer ettersom han oppfører seg slik, men det er tungt å leve med en som oppfører seg slik. Jeg HAR gjort det,er suuuperglad det er over, selv om bruddet var fælt. Min nye mann OG jeg er begge en smule vanskelige, , kan kjekle, være snurt/sur på hverandre etc-men langt ifra slik det beskrives din mann er. Din svigermor fortjener en enveisbilett-med et heeelt annet tog enn dette-til Langtvekkistan mener jeg! Husk, ingen kan tvinge deg til å bli hos denne mannen med den noe spesielle moren, om det er tungt en stund etter brudd, så leger tiden alle sår. Håper hvertfall dere finner ut av det. natta!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat