Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 23:22   #165
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Huff, nei var bare alt som plutselig ramlet sammen. Masse skolearbeid som må bli gjort, men som ikke er blitt begynt på, familietrøbbel, samt jeg er så usikker på han som jeg holder på med.. Alt ble bare alt for mye, og jeg tenkte at trøstespising hjalp før, og det kommer til å hjelpe nå. Men etter to dager der jeg nesten ikke har gjort annet enn å spise så har jeg funnet ut at dette funker faktisk ikke. Nå ligger jeg her stappmett etter dagens taco (med mais og lefse) og har egentlig mest lyst til å bare kaste opp. Jeg er så skuffet over meg selv, over hvor liten viljestyrke jeg har. Skal liksom ikke mer enn bittelitt før jeg vipper over kanten..

Jeg hadde tenkt å skeie ut en uke, men jeg tror jeg stopper her. Jeg føler meg misslykket, stygg, oppblåst å ikke minst utrolig dårlig med den syke kvalmen, overspistfølelsen og hodepine.. Jeg er utrolig skuffet over meg selv.

Skjønner hvordan du føler deg, og har mange ganger reagert på samme måte når ting har buttet i mot. Er det noe annet enn mat du finner trøst i? Jeg tipper du har en venn eller venninne du kan snakke med om det du går gjennom, det pleier å hjelpe å bare få alt ut.
Du er jo ikke mislykket fordi at du sprakk i noen dager. Du vil jo "back on track", og du kommer nok til å klare deg fint. En annen ting, som jeg kan si helt sikkert; og det er at du er i hvertfall ikke stygg! Men kjenner til følelsen. Familier går gjennom perioder der ting er litt krise innimellom, men det går stortsett over og ordner seg til det beste. Når det gjelder fyren; hva er du usikker på? Om han er bra for deg? Dine følelser for han, eller kanskje hans for deg? La det gå naturlig for seg. Merker du at dette ikke er riktig, så er det ikke det. Lytt til dine egne følelser og magefølelse ikke minst.
Når det gjelder skolearbeidet; lag deg noe godt (gjerne noe salt som er lavkarbo) og ha pepsi max eller hva slags sukkerfri brus du liker (gjerne med litt koffein), ha på bakgrunnsmusikk og bare gå inn for at NÅ skal det arbeides, så setter du deg ned og gjør det. Fokuser på hvor godt det blir etterpå.

Krysser fingrene for deg i alle fall

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat