|
Sv: Togtråden!
Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.
Regret. Jeg har vært gjennom noen stillekriger. Men jeg må vel bøye meg i støvet og si at jeg er nok den verste til å opprettholde det hos oss. Vi har de heldigvis ikke så ofte. Men det er skikkelig pyton når det står på. Og særlig hvis det er så mye av det.
Så kanskje vi skal koble til noen avslapningsvogner, som utsondrer antistressbølger. Både for jobbstress og privat og følelsesmessig stress. Så kan vi fylle dem med det som skaper gode bølger.
Jeg hadde en opplevelse med det på mandag. Jeg satt i Alta og skulle spise på hotellets restaurant. Det var nesten ingen kunder der, så det var stille og rolig. Og på høytaleranlegget kom det ut instrumentalmusikk, med piano som soloinstrument. Det ga så gode vibber. Jeg kjente at ro og gode følelser kom inn over meg.
Hva har du som vi kan fylle vogna med?
Slike vogner er jeg med på ja!
Jeg ønsker vibber av behagelig musikk, og den gode følelsen av å oppnå noe kjempebra! Jeg vil fylle den med den type solskinn man kun ser om morgenen om sommeren, dugg på vinduet og ikke en bil å se utenfor, kaldt men behagelig og man kan sitte i fred og ro med bare en kopp te. Ingen forstyrrelser. Det må være den mest behagelige tiden jeg vet om. Kjempetidlig sommermorgen.
Jeg vil også fylle den med den gode følelsen kun sønnen min kan gi meg når han sier mamma og vil gi meg en klem med et så lurt et smil, når han smiler sånn så er ikke mammatårene langt unna og det finnes ingen følelse så god som den!
|