Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 22:11   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: LCHF – har du fortsatt sukkersug?

Godt innlegg om søtsug på lavkarbo... Første steg er tatt for min del - kuttet pepsimaxen og plutselig fikk man ihvertfall LITT mer lyst på ordentlig mat igjen Atkinsen blir jeg uvel av nå - så den skal også kuttes. Deretter er det i hovedsak det lille jeg bruker av søtning til krem&bær... fløte burde også stå på lista - for den fortrenger også ordentlig mat...

Jeg er helt enig med deg... det gjelder nok ikke ALLE - men de som føler for å putte noe med søtsmak i munnen noen ganger i løpet av dagen bør ihvertfall ta en liten gjennomgang for seg selv

Ellers spiser jeg for lite - spiser enormt sakte (andre går fra bordet - så sakte spiser jeg hehe) - så med og kutte søt/aspartam ting så kanskje det blir rom for litt ordentlig mat istedet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat