Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 16:29   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: For mye protein

Opprinnelig lagt inn av Snopoman, her.

når jeg legger inn det jeg spiser i løpet av en dag, på diett.no, så kommer jeg alltid på mer en 25% proteiner, ligger ofte på 30-40 %, på det kakediagrammet.....kanskje jeg legger inn feil da...synst egentlig det er litt vanskelig jeg da, å legge inn alt på diett.no.....kanskje jeg som bare er litt "blond"
men, som dere ser av filosofien min, så er det lavkarbo med måte men, har inn i mellom lagt inn hva jeg spiser på diett.no, bare for å få en pekepinn liksom, og da har jeg alltid endt på mer en 25% proteiner......og det har fått meg til å tenke..ops: er det galt? har gått greit ned i vekt, langsomt med ned, 10 kg , men "sliter" nå med de siste fem, så da tenker en jo litt på hva man kan passe på eller gjøre litt annerledes....
skal sies at jeg trener 4 dager i uken, zumba, corebare, tredemølle og vekter, 1-1 1/2 time hver gang....

Det kan like gjerne bety at du spiser litt lite fett Siden du trener såpass mye kan du fint ligge opp mot 2 gram protein pr kilo kroppsvekt om du ønsker - vet du hvor mange gram pr dag du ligger på i forhold til kilo kroppsvekt? Det er lettere og øke litt på fettet enn å redusere særlig på proteinet - siden fett har 9 kalorier pr gram og protein har 4

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat