Smoothies? Med CC, litt fløte, masse bær og litt søtsmak? Du kan til og med ha i egg uten at det SMAKER egg men du får i deg næringen. Jeg laget en deilig sak i sted med bjørnebær, fløte og vann, natreen flytende og vaniljedråper. Seriøs milkshake Ellers er det mye god grillmat på markedet for tiden - hva med og bare spise favoritten med litt salat attåt? Eller en blomkålsalat? Jeg er på "avrusning" fra pepsi-max for tida - dag 2 er straks over - og den var mye bedre enn dag en (skulle ikke mye til hehe) - men det jeg har merket er at jeg allerede har mer matlyst enn når jeg drakk lettbrus... lyst på ordentlig mat altså, ikke atkins og lavkarbokakako og pisket krem og bær liksom... Bare som en kommentar i tilfelle du drikker mye lettbrus Hah! Snakk om å avsløre seg selv ubevisst... lettbrus trigger mitt søtbehov - det så jeg ikke før jeg leste gjennom innlegget gitt (Fint hvis noen kakker meg i bakhodet med en pepsimax flaske om jeg EVER nevner manglende matlyst og søtfysen her inne... )