Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 22:01   #95
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

En dæsj fløte piskes til krem og så pisker du inn en neve frosne bringebær. Og en eggeplomme? Og litt sukrin kanskje. Blir ikke så "løs" som softis da, men veldig godt. Skal ikke fryses, men nytes umiddelbart.

Jeg pisker bare fløte (sånn at den er halvstiv ) med litt søtt også frosne bringebær oppi og fyrer løs med stavmikser. Bruker ikke eggeplomme, for jeg synes ikke det er nødvendig, men her er det bare å prøve seg frem. Kaller det jukseis jeg, lages på 5 min og må nytes umiddelbart. Mye krem gir en mer softis-aktig konsistens og mer bær gir en mer sorbet-aktig konsistens. Ikke helt som iskrem, men det er skikkelig godt, enkelt, lavkarbo og du har full kontroll på hva du får i deg. Også er den veldig god til en liten kakebit (lavkarbo seff)

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat