Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 20:33   #26
Trj
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
Trj er en juvelTrj er en juvelTrj er en juvel

Sv: Boots og kolesteroltesting

Opprinnelig lagt inn av tattoogl, her.

Her var det mye kritikk av Boots ser jeg... Hvis det er sånn at "alle" synes dette er så ille, at de måler total kolesterolen på apoteket, hvorfor møter da så MANGE opp får å ta denne testen? Det er jo kø fra de åpner til det stenger hver dag....
Bare lurer... Og hadde fastlegen gjort det de skulle, hadde kanskje ikke folk trengt å gå på apoteket for å måle seg? Folk synes de får for dårlig oppfølging av fastlegen, og synes at dette er et godt tiltak!

Hva vet folk flest om totalkolesterol ? Jeg vil tro de aller fleste tror det er et godt tilbud. Jeg regner meg som relativt intelligent, VET at kolesterolmåling er mer enn det tilbudet Boots gir, særlig fordi jeg lever ketogent for tiden. LIKEVEL ble jeg litt satt ut. Tenk deg det unødvendige rennet til legene dette skaper. I ettertid har jeg lest enda mer om tvilsomheten ved denne kampanjen. Det burde faktisk ikke være lov. Jeg fikk råd om å gå hjem og spise sunt og trene ! Jeg trener OG spiser sunt.

Min journal
Trj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker Svar med sitat