Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 12:38   #11
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Magnesium/kalium og hodepine/migrene

Opprinnelig lagt inn av mio87, her.

ja du har helt rett, det er nok litt for mye. men om jeg tar 3 eller 4.. går det? jeg føler liksom jeg har oppdaget det store mtp hodepinen min her, så jeg er lissom litt happy samtidig som jeg ikke vil ta for mye heller..

dette er ketolysemagnesiumen.. har dem ikke her så er ikke sikker på styrken..

De er på 200mg!
Maks døgndose er 600mg egentlig. Jeg syns du skal ta deg en tur til fastlegen din og få målt elektrolyttene dine. Samtidg forteller du at du har oppdaget at megnseium/kalium - tilskudd hjelper veldig på hodepinen/migrenen din og hvilken dose du tar. Får du legens velsignelse, kan du ta høyere døgndose. Hvis ikke, vær klar over at du gjør det på egen risiko og at det KAN være farlig på sikt. Å klusse med elektrolytt- balansen i kroppen på egen hånd, er ikke bra!

Og du, blir du ikke løs i magen av så store doser magnsium? Jeg sover i tillegg svært godt på 600mg. Blir du ikke trøtt av å ta så mye?