Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 12:23   #72
Lissi80
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 45
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Blir vel som vanlig vel..Ikke tenkt over dette jeg engang jeg..hvorfor skal en spise høykarbo bare fordi det er 17. mai liksom??!!

Jeg regner med jeg spiser en eggefrokost ( muligens spekeskinke, ekkerøre og asparges kanskje..se hvor god tid vi har på morningen.. Så lager jeg meg nok noen nøtte scones som jeg smører noe godt pålegg på som jeg tar med meg bort på arrangementet på skolen hvis det er bra vær..regner det spiser jeg nok lunsjen hjemme Til middag blir det grillmat og da er det jo abre å spise kjøtt, fulg eller fisk og grønnsaker.. Mamma skal lage en vanlig brownies, men skal også lage en kake fra bakeglede uten sukker -snille mamma'n min :hjerter: Og da velger jeg jo den såklart.. i tillegg tar jeg med meg noe 86% sjokolade eller hjemmelaget raw sjokolade -skal nok overleve uten alt for mye karber Men selvfølgelig; får jeg lyst på en is så kjøper jeg meg nok en is -men det tar jeg en avgjørelse på der og da HVIS jeg får lyst på.. jeg planlegger ikke allerede nå at jeg skal ha lyst til å spise softis på 17.mai liksom

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat