Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-11, 11:08   #61
Zalto
Juniormedlem

Zalto sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørum
Alder: 42
Zalto er ny på veien

Sv: Vekttråd for April2011-starterne!

Opprinnelig lagt inn av Duesund, her.

Sukk..

Jeg begynte på 90 kg for 14 dager siden, og veide meg på mandag! Hadde gått ned 6 kg! Fikk helt sjokk, hadde aldri trodd det skulle gå så bra.

Men jeg har ikke råd til dette! 1200 kroner i mat allerede de første 14 dagene, er super masse! Og jeg bor i skottland, så får ikke tak i alle de melerstatningene som det nevnes.

I går sprakk jeg og fikk i meg sikkert over 30 karbs pga en youghurt. Ellers så spiser jeg altfor lite, for alle nevner jo at når man spiser denne kuren må man få i seg nok fett og proteiner. Men jeg har mistet all matlyst pga alt fettet og kjøttet. Er fra før en pasta/salat person, så merket jeg ble litt motlysten
Har nå gått til innkjøp av frokostmusli uten sukker, men som inneholder en del karbs. Jeg tror nemlig jeg skal prøve men på å begynne under 60 karbs(som framdeles er en super forskjell fra tidligere) og gradvis endre i stedet for å hoppe rett på
Kjøpte in balsamico nå så jeg kunne lage meg en deilig kyllingsalat til middag, en lun en, med ost. Nomnom!

Puh!
Energi har jeg nok av værtfall men har framdeles mild hodepine. Drikker også nok, minst 3 liter hver dag.

Trener badmington og klatrer også så :

bare svarer på denne her jeg, for hvis du sliter med å finne melerstatninger så anbefaler jeg deg å gå inn på iherb.com
De har masse produkter til en brøkdel av prisen her hjemme i norge. Det er en egen tråd her inne med tips om hva som er greit å handle der:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=36018

Zalto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat