Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-05, 20:16   #4
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Det flotteste jeg har på stueveggen er akrylmalerier av min datter, fra hun var 4 år. Hun fylte store lerretstrukne plater med farge over det hele. Vær med når ungen maler, pass på å ha mange og store pensler, slike at en pensel kan brukes til hver farge og ikke alt blir blandet og gusjegrått. I en viss alder er de så flinke til å fylle hele 'arket' med farge. Så skal bildene ha pasparto og ordentlig ramme. Det er flottest med 2-3 stykker i serie.

Noe annet jeg var med på en gang. Heng et heng et flott sykke stoff rett på veggen. Kanskje flere stoffer eller biter av stoofer, i forskjellig tekstur - dvs vevd, silke, fløyel, blonder, grove ruter etc - helst med et fargetema - beige/brun for ekempel. Også kan du henge en tom men fin ramme - gjerne forgylt, fra loppemarkedd, litt på skrå halveis over. Kanskje plassere er et gammelt svarthvitt-fotografi et eller annet sted i montasjen, eller noe annet som passer tematisk eller fargemessig.