|
Sv: Den store felles ED-tråden
Er det ikke deilig elinemor? Legg gjerne ut bilde i nytt outfit? Er blakk jeg også, men der skylder jeg på barcelonatur. og det som verre er, er at min lenge tamme sko-obsession har våknet til live igjen. Lenge siden jeg bare MÅ ha hatt et par sko. men på fredag skal jeg kjøpe da. Bestilt og greier. nydelige skinnsko i grå-lilla, med litt hel og tynn reim. Og helt herlige å gå i. passer perfekt til alle blomsterkjolene jeg har kjøpt for mange av. men det er jo så KJEKT! 
idag har jeg ligget i sengen hele dagen med migrene. jeg skylder på sukker og dårlig søvn. så nå skal jeg prøve å være streng.har forresten tenkt litt gjennom hvorfor jeg driver å skeier ut hele tiden. ikke mye, men litt. hele tiden. skal prøve en periode med masse fett nå, så kanskje det stilner suget? Jeg er ikke helt komfortabel med det ennå. Men siden jeg har tatt blodprøver, og blir fulgt opp med lege, og skal ta nye etter en stund, ser jeg jo hvordan kroppen vil reagere på dette. men frukten er vanskelig å holde seg unna, men det går jo an å spise tre jordbær og ikke 20

|