|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Jeg har også stått mer eller mindre stille siden den første uka, og siden det var etter påske er jeg redd jeg totalt sett har gått ned bare rundt et kilo eller så.. Nå lurer jeg på om jeg må gjøre noen endringer, eller bare vente og se..
Har sjekket med ketosticks et par ganger, og det var utslag begge gangene, så jeg er i ketose. Har følt meg ganske normal fram til i dag: har gått rundt med en murrende hodepine og vært mye mer tørst enn vanlig..
De dagene jeg har sjekket på diett.no har jeg ligget på mellom 1600-1900kcal og 4-5% karbohydrater, 20%proteiner og 75% fett..
Kan fortelle dere hva jeg spiste i går, da hadde jeg for lite fett og for mye proteiner, noe jeg ikke pleier å ha. Mengdemessig var det ganske normalt..
Frokost og lunsj:
Tunfisksalat av:
2 egg
1 stor ss majones
1 stor ss seterrømme
1 boks tunfisk i olje
litt purre
litt paprika
Mellommåltid:
Atkinsbar (chocolate fudge)(dette er kanskje 3. gang på 3 uker at jeg spiser en sånn)
Middag:
ca. 250g marinert flintsteik
ca. 350g blomkål- og brokkoligrateng (Landlord)
revet ost på toppen av gratengen
en liten dasj seterrømme
Dette var 1925 kcal, altså ikke noen slankedag etter vanlige kalorimål.
Nå har jeg altså holdt på i tre uker. Jeg spiser en god del melkeprodukter, samt egg, kjøtt og grønnsaker. Har vært i selskap to helger på rad, men hvertfall nå sist holdt jeg meg godt på matta, tror jeg (vet ikke om det var karber i verken rødvinen eller cavaen - drakk to gl rødvin og noen flere glass cava). Bør jeg kutte ned på melkeproduktene, senke mengden mat, eller kanskje øke den(skummelt!)? Eller bør jeg bare smøre meg med tålmodighet og se om det skjer noe etterhvert.. Tre uker er jo ikke all verdens med tid.
Kan nevne til slutt at jeg er 175 høy og veier 67kg, så det er den siste godterimagen som skal bort..
Takker for tilbakemeldinger og tips!!
|