Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 12:46   #35
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Ernæring! Atlantis medisinske høgskole?

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Hei igjen
Tenkte jeg skulle følge opp denne tråden litt
Sendte inn emnebeskrivelsene mine for fagene fra NTNU til Atlantis for en stund siden, og fikk svar i dag om at jeg kunne få fritak for følgende: Anatomi & fysiologi, Grunnleggende ernæring 1 og BIO, helsekommunikasjon, biomedisinsk statistikk og metode.

Dette var faktisk fritak for mye mer enn jeg forventet Men det jeg lurer på til dere som har kjennskap til skolen... Hvor mange semesteret sitter jeg igjen med ift en bachelor? synes ikke det var helt enkelt å se det utifra sidene til amh... Men jeg tydet det som at jeg hadde et semester i medisin grunnfag igjen, et semester i grunnlegende ernæring og et semester i ernæring påbygg.... Ser dette ut til å stemme ?

Du har tydet rett! Du må ta Sykdomslære, Grunnleggende ernæring 2 (GE2) og Ernæring påbygging for å få en bachelor. Sykdomslære og GE2 undervises i på våren, mens Ernæring påbygging undervises i på høsten. Man kan også ta noen av dem som nettstudent hvis man ønsker det, og da kan man studere det når man vil. Bare spør hvis det er noe mer som er uklart!!!

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat