Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 08:50   #204
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av suzeline, her.

å spise en skje med smør er litt kvalmt men de går i nøden eller 1 dl vispet fløte .... måtte gjemme den i stad for ungene ville ta den
har aldri spist majones, rømme , dressing eller creme f så om jeg lærer megå spise det nå så vil det være ugunstige vaner når jeg begynner å spise vanlig igjen..

Hei.... hva mener du egentlig med "å spise vanlig igjen"? Er planen å gå tilbake til høykarbo når du er ferdig med ketolyse? Nå kjenner ikke jeg din situasjon, eller hva som gjorde at du blei overvektig til å begynne med, men jeg regner med at du ikke har tenkt til å spise det samme som gjorde deg overvektig?

Torkil har en egen bok som beskriver veien videre etter endt kur. Han anbefaler vel også at man kan spise etter Lindbergprinsippene. Jeg tror jeg uansett ikke vil anbefale deg å spise "vanlig" igjen, hvis det er høykarbo.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat