Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 04:26   #131
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Usja, Sanney Håpar du kjenner deg kvikkare og får kvilt deg nok før jobben!

Eg har sove på sofaen i natt (også) for eg har stort kles-rydde-prosjekt på soverommet mitt så senga er satt til side for å få plass til kasser, korger, sekkar og skuffer. (Neida, alt er ikkje mitt tøy, tvert imot, mest ungane sitt som er utvokst. Men litt mitt også.) Tok med ned hodeputa mi og det har vore greit nok, er så varmt at det trengs ikkje dyne.

Eg gikk og veide meg da eg vakna, for å sjå om eg hadde gått ned litt i vekt frå i går, for eg var ganske flink til å drikke i går syntes eg (det blei vel rundt 1 1/2 liter berre på trening, og ein del glass heime), og har tissa masse også. Men nei da, 1 kilo opp! Kor mykje vatn bind ein i musklane etter trening? Tre og ein halv kilo opp frå sist mandag til i dag verkar da drøla mykje? (Eg begynte å trene igjen sist veke i håp om å gå fortare ned i vekt - og bli fast og fin i fisken, lol...)

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat