Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 21:45   #66
AneHagen
Juniormedlem

Medlem siden: May 2011
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Drikker du fløte fra kartongen og spiser smør med skje?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er ikke spørsmålstegnet jeg reagerer på - men mer at du heller mener vi bør spise annerledes for å unngå at du blir kvalm når du leser om det Den belærende tonen altså
Jeg er for gammel i år og i lavkarbo-faget til å være hårsår - men at jeg er engasjert i temaet er vel min statistikk her inne et synlig bevis på

Vel hvis jeg ga inntrykket av at jeg mener dere bør spise på en annen måte for at at jeg ikke skal bli kvalm så kan jeg forstå reaksjonen din, men det er absolutt ikke det jeg mener. Jeg er ingen prinsesse på erten som bestemmer hvordan hele verden skal oppføre seg for at jeg skal være fornøyd. Jeg setter spørsmålstegn til noe jeg ikke forstår og prøver å forstå og lære. Og jeg sier bare at fremleggelsen av LCHF som en diett hvor man nyter smør og fett virker skremmende. Hvis man heller fokuserer på protein, fettprosent i energi og matvarer som inneholder de riktige verdiene for dietter så vil den kanskje ikke virke så skremmende på mange.

Det er jo faktisk også andre i denne tråden som har en lavkarbo livstil som reagerer på spising av smør og drikking av fløte. Ikke bare utenforstående meg

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat