Elinemor: Først må jeg bare neie og bukke og gretulere med så bra resulteter! Du verden. Hvordan vil du oppsumere det til hit på ED? For det andre vil jeg si: du må ut å nyyyyyyyyyyyyyte å kjøpe klær. Du kommer til å få deg sjokk. jeg fikk sjokk etter 15 kilo. Passet så mye mindre str. og ikke nok med det- kroppen er ikke feil dimensjonert lenger, så jeg er overbevist om at du glir inn i nye størrelser som aldri før. Hadde jeg vært deg ville jeg ha kriblet etter å kommet meg ut for å prøve. De du går i nå må være altfor STORE!!!!!!!!!!!!!!! Popp: jeg gå ikke på noen produkter, bare følger 3abc. Det har ikke gitt det store utslaget de siste tre mnd. fordi eg ikke har vært tro mot opplegget. Men nå er jeg igang og jeg går ned i fase 3. Opptil 700 gram i uka på det meste. Men jeg spiser mest hjemmelaget knekkebrød av bare frø, vann. Oppskrift skal du få om du ønsker Ellers spiser jeg salat og som ED ellers anbefaler. Målet før sommeren er over er å gå ned til sammen 20 kilo. Så vil jeg gå løs på de siste til neste sommer. Men har bestemt meg for å klare det før nyttår!!!! Det har blitt et mer realistisk mål. Sånn har det blitt for meg Jeg koser meg i varmen, men merker jeg blir litt fortere slapp. Nå ser jeg uværsskyene er på vei- så værmeldingen stemmer! Titti må bare si at du er ekstremt flink til å være standhaftig, beinhard og viljesterk, opp i all bryllupsplanlegging..... ....og heie oss andre også..