Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 16:10   #464
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Hjelpes meg for et liv! Nå har jeg aldri falt inn og ut av både lavkarbo og ketose siden jul - finner ALDRI nok motivasjon og disiplin - og jeg savner absolutt den kontrollen jeg engang hadde. Da tilbudet om sjokoladebiter på skolen bare ble møtt med et fnys og et "jeg har det fint uten". Nå er det heller... "GI MEG MEREEEE". Idioti!!

Var i konfirmasjon i går, spiste ikke så alvorlig mye kake, men litt for mye loff kanskje. Våknet i natt med luftsmerter, kvalme uten sidestykke og sure oppstøt. Eneste botemiddel var å kaste opp. Så i dag har det gått i fløtekaffe og jalapenos-kjeks med salami og majones. Problemet er igrunn nå at jeg har kjøleskapet og kjøkkenskapet fullt av knekkebrød, frokostblanding osv. Sukk. Men nå, når jeg kjenner hvor dårlig magen min er (og tildels hodet også), så er jeg bare nødt. Savner dog aktivitet i gruppa.

Vekt 26. april: 91 kg. Halvt kilo over minstenotering (ikke dårlig etter påske...)
Vekt 09.05: 95 kg. Skjemmes!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat