|
Sv: Maiskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.
Har du nokre gode tips, Vannballong ... nei eg meiner Vaskeklut ?

Nei vettu. Det eneste jeg kan komme på er egentlig å drikke vann og eventuelt vanndrivende greier som te eller kaffe. Kanskje kan man også få kjøpt noe på apoteket som er ekstra vanndrivende? Ellers så er jo det med å holde seg unna salt mat ganske innlysende, og akkurat det klarer ikke jeg, jeg er altfor glad i salt mat Såååeh. Nei. Jeg bare ignorerer vekta og spiser slik jeg vet jeg bør spise og tar livet ganske kult egentlig.
Nå har jeg lagd potetsalat på lavkarbomåten Med blomkål i stedet for potet. Åååh, gleder meg til å grille nå!! Omomnom.
I morra skal jeg til manometri Det vil si at en sykepleier stikker en slange opp nesa mi og ned halsen for å sjekke musklene i svelg og spiserør for å se om det er tilbakestrømning av magesyre til spiserøret (hallooo, det kan jeg fortelle de at det er, men de må altså prøve likevel). Og så etterpå får jeg en ny slange den veien som skal sitte der i 24 timer for å måle ph-en i magesekken! Merker jeg gruer meg litt nå, jeg har tidenes brekningsreflekser 
|