Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 12:39   #208
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det som er at jeg ikke blir sulten. Jeg blir kun sulten under den avtalte fasten tidlig om morgenen og den tar jeg med en te, denne fasten er helt ok og ikke en del av hva jeg snakket om tidligere. Men utover dagen så kommer det ikke noe sult. Jeg prøver å la være å overspise og derfor venter jeg på den ekte sulten og ikke den 'jeg har så lyst på noe' sulten. Så unnskyldningene går gjerne i at jeg ikke føler meg sulten enda,selv om jeg synes det er godt å kjenne på sulten et par timer også.

Så du spiser i bunn og grunn 1 måltid om dagen, kanskje to, siden du snakker om at det er 22 timer siden siste måltid. Det i seg selv ser jeg ikke på som et problem... men: Hvor mye spiser du på disse måltidene? Problemet blir jo når du begynner å "vedde" med deg selv om hvor lenge du kan holde ut uten å spise.... det synes jeg du skal slutte med. Sørg for at du får i deg nok mat..... selv om du ikke er sulten. Hvis du har hatt spiseforstyrrelser før, og har liggi mye på lavkalori før, så kan det godt hende at du har skadet noen av de signalene man trenger for å få i seg nok næring.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat