Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 08:21   #1744
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Herlig med sommervær, varme og alt det der, men jeg blir helt ubrukelig når temperaturen passerer 24-25 grader.
Merket det godt i går, at det var blitt varmt altså - hodet funket ikke, kroppen ble slapp og tung, ble dårlig med matinntaket (tror jeg fikk i meg frokost og en sen middag) og migrenen truet med å komme på besøk.
Unngikk heldigvis den ved å emigrere til kjelleren hvor det er kaldt.

Det gledelige er at tante-rød nå endelig har pakket og reist, og denne gangen slapp jeg med +800gram
Nå er det bare å gå på med full innsats (varmen tatt i betraktning)!

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat